Heineken de internationale “Voyage” campagne
453
post-template-default,single,single-post,postid-453,single-format-standard,theme-bridge,bridge-core-3.0.1,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-28.5,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-527

Heineken de internationale “Voyage” campagne

Heineken de internationale “Voyage” campagne

Heineken heeft een aantal keer per jaar een internationale campagne. In dit geval “the Ultimate voyage” Deze campagne werd uitgerold in verschillende landen. Centraal stond een mobile first spel (ook op desktop beschikbaar) waarbij de speler zijn geografische kennis test. Degene die dat het best konden, maakten kans op een mogelijkheid om naar de ruimte te gaan. Een mooie samenwerking met Media Monks en Tribal.

Natuurlijk werden er verschillende andere middelen ingezet om traffic te genereren naar de campagne (social, site, on pack en TVC). De campagne heeft een FWA award gekregen.

Een ander deel van de geïntegreerde campagne bestond uit “dropped” een sociaal experiment waarbij “legendary” reizers zich konden aanmelden.  Bekijk de youtube filmpjes.

Een hele toffee klus met dank aan Spargle